Butik Nespresso w Hotelu Monopol

27 kwietnia 2015

DSC_8489_Fotor

Długo można się zastanawiać co jest aż tak niezwykłego w niewielkiej kapsułce Nespresso? Czy jest to świetny PR o twarzy Georga Clooneya, czy też piękny design ekspresów i akcesoriów? A może dopracowane do perfekcji uczucie przynależności do ekskluzywnego klubu kawowych koneserów? Zapewne wszystko razem. Ale Nespresso to przede wszystkim pyszna kawa, która przeniesie nas w różne krańce świata: do Indii, Kolumbii, Brazylii, Etiopii. Każda kapsułka jest inna i unikatowa i tylko od naszego wyboru zależy intensywność i rodzaj smaku kawy.

DSC_8468_Fotor

Zdecydowałam  się na zakup nespressowego ekspresu około pół roku temu i wsiąkłam na dobre. Osobiście nie wyobrażam sobie rozpoczęcia dnia bez  małej Volutto. Natomiast otwarcie nowego butiku ułatwia mi znacznie zakupy, które do tej pory odbywały się jedynie droga on-linową. Sama lokalizacja wrocławskiego sklepiku Nespresso wydaje się idealna – stare mury Hotelu Monopol wpisują się w klimat powolnego degustowania pysznej kawy. Organizatorzy eventu bardzo się postarali by zachować atmosferę miejsca, dzięki zdjęciom Jana Kiepury, Marleny Dietrich czy   Hotelu Monopol w latach 20.

DSC_8373_Fotor

Świetnie spisała się też grupa teatralna Improkracja , która odegrała improwizowane przedstawienie,  w którym brali udział zebrani goście. Wszyscy bawili się wyśmienicie szukając winnego, który miał ukraść sekretny przepis na kawę. Całość spektaklu była utrzymana w stylu lat 20, czasu w którym Hotel Monopol przeżywał swój największy rozkwit.

DSC_8420_Fotor DSC_8409_Fotor DSC_8401_Fotor DSC_8406_Fotor

Michał Proszewski – Country Business Manager Nespresso w Polsce podkreślał, że dla marki Nespresso było niezwykle ważne zachowanie charakteru miejsca i połączenie go z pasją tworzenia niezwykłej kawy. Po oficjalnym otwarciu i zerwaniu złotej wstęgi przyszedł czas na poczęstunek – dania i napoje na bazie kawy.

DSC_8464_Fotor DSC_8458_Fotor DSC_8442_Fotor DSC_8436_Fotor DSC_8365_Fotor DSC_8366_Fotor DSC_8360_Fotor

Dopełnienie stanowił tort pistacjowo – poziomkowy.

DSC_8482_Fotor DSC_8487_Fotor

Jeżeli jeszcze nie zajżeliście do tego niezwykłego miejsca, którego styl i design niewątpliwie zachwycają i stanowią integralną całość z różnorodnością smaków kawy. Koniecznie zajżyjcie do Hotelu Monopol i przekonajcie się ile aromatów może skrywać mała kapsułka.

Na zakończenie zapraszam na krótki spacer po świecie Nespresso.

DSC_8392_FotorDSC_8379_FotorDSC_8374_FotorDSC_8371_FotorDSC_8370_FotorDSC_8395_Fotor

You Might Also Like

3 komentarze

  • Reply greeneyekitty22 28 kwietnia 2015 at 9:01 pm

    ale fajnie..ja mam swój piękny dolce gusto :)))

    • BOBOBEBE
      Reply BOBOBEBE 29 kwietnia 2015 at 10:17 am

      też zastanawiałam się nad dolce gusto:)

  • Reply The Mrs Grey 29 kwietnia 2015 at 12:19 pm

    Jak ja bym chciała w ten kawowy świat wsiąknąć. Zobaczyć tą całą magię w smakowaniu i widzieć większą różnicę pomiędzy sypaną, a rozpuszczalną niż tylko to, że ta pierwsza ma fusy co wchodzą między zęby. 😉 A jednak kawa to dla mnie wciąż napój, który pije się po prostu w kawiarni. W domu mam po niej zgagę. ;p

  • Leave a Reply